Tel.+48 797 503 530, +48 572 851 108
Napiszkontakt@opackserwis.pl, sprzedaz@opackserwis.pl
Adresul. Budowlana 2A, 65-386 Zielona Góra
Godziny otwarcia:poniedziałek - piątek (8-16)
 - 
Czech
 - 
cs
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Italian
 - 
it
Russian
 - 
ru
Polish
 - 
pl

Opakowania transparentne – autoreklama produktu

Opakowania transparentne – autoreklama produktu

W obecnych czasach, w których konsumenci mają do wyboru tysiące podobnych artykułów o takiej samej funkcji, bardzo trudno przyciągnąć ich uwagę. Dlatego tak ważny jest marketing. Marketing to nie tylko ulotka czy plakat. To także prezentacja danego wyrobu tak, aby od razu przyciągał wzrok na półce sklepowej. Jak to zrobić? Ciekawym rozwiązaniem dla marketingu wizualnego są opakowania transparentne PET lub HDPE, czyli swoista autoreklama produktu. Dlaczego? Czy warto w nie inwestować? Poniżej odpowiadamy na te pytania.

Opakowania transparentne PET – co to jest?

Są to wszystkie wyroby z termoplastycznego polimeru (politereftalanu etylenu), których zadaniem jest jednoczesna prezentacja i autoreklama produktu, a także zabezpieczenie go. Charakteryzują się przezroczystą powierzchnią, co umożliwia zobaczenie wyrobu, znajdującego się wewnątrz. Występują w wielu formach, np. kanistra, słoika czy butelki.

Autoreklama – zastosowanie opakowań transparentnych PET

Stosuje się je wszędzie tam, gdzie kluczowe jest zabezpieczenie wyrobu, a także zaprezentowanie cech wizualnych towaru, jego koloru, konsystencji lub innych właściwości. Można je wykorzystywać w branży:

  • chemicznej,
  • kosmetycznej
  • i spożywczej.

Butelki PET i kanistry HDPE służą do przechowywania produktów płynnych, np. detergentów w tym płynów do prania, mycia szyb lub podłóg czy płynów do spryskiwaczy. Co więcej, niektóre substancje, takie jak np. płyny do chłodnicy muszą być przechowywane w kanistrach HDPE, gdyż widać przez nie kolor cieczy, co jest bardzo ważne dla użytkowników. Nie powinno się bowiem mieszać płynów w różnych kolorach.

Słoiki PET mogą być stosowane do przechowywania i autoreklamy kosmetyków oraz produktów spożywczych.

Nie tylko autoreklama – dlaczego warto inwestować w opakowania transparentne?

To, że opakowanie jest transparentne, daje Klientowi możliwość rzetelnej oceny produktu nie tylko na podstawie ceny i rozmiaru, ale także jego wyglądu, konsystencji, koloru i stanu. Przezroczysty kanister, słoik lub butelka pozwala na obejrzenie wyrobu i nie pozwala ukryć jego wad. Dzięki temu Klient ma szansę przekonać się, że artykuł jest wysokojakościowy i nie ma mankamentów. To z kolei buduje zaufanie nie tylko do tego jednego, konkretnego wyrobu, ale całej marki.